سوالات متداول

سوالات عمومی

کالارسان چه خدماتی ارائه می دهد؟
کالارسان دو نوع خدمات کارگو (پورت به پورت) و درب به درب ارائه می دهد. ارائه خدمات درب به درب کالارسان تحت نام یارباکس انجام می شود.
منظور از خدمات کارگو چیست؟
منظور از خدمات کارگو یا پورت به پورت خدماتی هست که فرستنده کالا با مراجعه حضوری به شعبه مبدا نسبت به ارسال کالا اقدام و گیرنده نیز با مراجعه حضوری کالا را از شعبه مقصد دریافت می کند.
منظور از خدمات درب به درب چیست؟
خدمات درب به درب که تحت نام یارباکس انجام می شود خدمات دریافت، ارسال و تحویل کالا به صورت غیر حضوری می باشد. مشتری با ثبت درخئاست ارسال کالا در اپلیکیشن یا سایت یاربتکس نسبت به ارسال کالا اقدام می نماید و پس از رسیدن کالا به شهر مقصد، کالا توسط نمایندگان یارباکس به ادرس گیرنده ارسال می شود.
هزینه دریافت خدمات چقدر می شود؟
هزینه ارسال کالا با توجه به ابعاد، وزن، شهر مبدا و مقصد، ارزش کالا و نوع خدمات دریافتی متفاوت است. شما می توانید در قسمت برآورد قیمت در منوی سایت کالارسان با وارد کردن مبدا ، مقصد و وزن بسته خود پیش از ثبت هر درخواست از هزینه ارسال بسته های خود مطلع شوید.
اگر بسته من گم شود یا صدمه ببیند کالارسان چگونه پاسخگو خواهد بود؟
تا پیش از زمانی که گیرنده بسته را تحویل بگیرید ، کالارسان وظیفه خود می داند که گم شدن و یا خسارت وارده بر مرسوله شما را پیگیری کند و مشکل شما را حل کند.
آیا امکان درخواست تلفنی سفارش وجود دارد؟
بله . چنان چه به هر دلیلی از جمله اختلالات شبکه اینترنتی ، امکان درخواست آنلاین یا مراجعه حضوری به شعب را نداشتید می توانید از طریق تماس با مرکز پشتیبانی سفارشات خود را به صورت تلفنی ثبت کنید.
چگونه با مرکز پشتیبانی تماس بگیرم ؟
شما می توانید از طریق تماس با شماره تلفن ۴۵۱۴۶-۰۲۱ با مرکز پشتیبانی کالارسان در تماس باشید.
بسته بندی کالا توسط کالارسان هزینه جداگانه دارد؟
بله-برای بسته بندی توسط کالارسان هزینه جداگانه دریافت میگردد. هزینه بسته بندی با توجه به ابعاد کالا و نوع بسته بندی متغیر است.
ساعت کاری کالارسان چگونه است ؟
کالارسان در تمام روزهای سال به جز ( 13فروردین و روز عاشورا ) امکان ارائه خدمات دارد. البته ممکن است با توجه به شرایط روزها و ساعت کاری تغییر پیدا کند.
زمان تحویل بسته ها به گیرنده چقدر است ؟
در شرایط عادی و در %90از شهرهای تحت پوشش کالارسان مرسولات طی 24ساعت کاری تحویل گیرندگان می شود اما برخی از شهر ها به دلیل مسافت زیاد و یا تک سرویس بودن شهرها ممکن است تحویل مرسولات 48الی 72ساعت زمان ببرد.
کالارسان در چه شهرهایی نمایندگی دارد ؟
با مراجعه به منو نمایندگان در سایت کالارسان می توانید به اطلاعات نمایندگان و شهرهای تحت پوشش دسترسی پیدا کنید.
چگونه از وضعیت بسته مطلع شویم ؟
زمان تحویل بسته به کالارسان یک بارنامه حاوی کد بارنامه به فرستنده داده می شود. با مراجعه به سایت کالارسان و قسمت رهگیری بسته و وارد کردن شماره بارنامه می توانید ازوضعیت بسته خود مطلع شوید.
نحوه پرداخت هزینه ها به چه صورت است ؟
پرداخت هزینه به دو صورت پس کرایه و پیش کرایه امکان پذیر است. در خدمات کارگو فارغ از نوع پرداخت، گیرنده در زمان دریافت کالا از نمایندگی مقصد می بایست هزینه انبارداری نیز پرداخت کند.
منظور از بیمه پایه چیست؟
کالارسان تمامی مرسولات با ارزش تا سقف 500هزار تومان را در قبال مفقودی و سرقت کالا با دریافت مبلغ بیمه 6000تومانی بیمه می کند.
منظور از بیمه تکمیلی چیست؟
در صورتی که ارزش کالای ارسالی شما بیش از 500هزار تومان است نیاز است در زمان ثبت سفارش ارزش کالای خود را به اپراتور ثبت سفارش اعلام نمایید تا شامل بیمه تکمیلی گردد. هزینه بیمه تکمیلی به ازای هر یک میلیون ارزش اظهاری کالای شما، 6000تومان می باشد.
بیمه کالا چه مواردی را پوشش می دهد ؟
بیمه حمل و نقل کالا صرفا شامل مفقودی و یا سرقت کالا خواهد شد و آسیب ها و خسارات فیزیکی را پوشش نمی دهد. کالای شما زمانی تحت پوشش بیمه شکستگی قرار می گیرد که بسته بندی کالا توسط خود کالارسان انجام شده باشد.
چه کالاهایی را نمی توان با کالارسان ارسال کرد ؟
جهت اطلاع از لیست کالاهای ممنوعه لطفا به منو سایت قسمت کالاهای ممنوعه پستی مراجعه کنید.

کالارسان-حمل بار بین شهری

ارتباط با کالارسان: ۴۵۱۴۶-۰۲۱

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کالارسان بهار کیش می باشد.